Gyakori kérdések webshop megrendeléssel kapcsolatban

MEGRENDELÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Hogyan tudok rendelést leadni?

A rendelés leadásához válaszd ki a kívánt terméket, majd kattints a “Kosárba” gombra. Ezt követően a “Kosár” ikonra kattintva ellenőrizheted a kiválasztott termékeket, majd a “Megrendelés” gombbal tovább léphetsz. Ha szeretnél, regisztrálhatsz webshopunkra, de nem szükséges. Lépj tovább nyugodtan a „Regisztráció nélkül vásárolok” gombra kattintva, majd értelemszerűen add meg az adatokat melyeket a rendszer kér (kapcsolattartói adatok, szállítási és fizetési információk).

Milyen szállítási módok vannak? Át tudom venni személyesen is az ékszereket?

Webshopunkban többféle szállítási mód közül választhatsz, hogy a lehető legkényelmesebb legyen számodra a vásárlás:

  • Házhozszállítás: A terméket GLS futárszolgálattal a megadott címre szállítjuk, legyen az otthonod vagy munkahelyed.
  • Csomagpontok vagy csomagautomaták:  A rendelésedet egy általad választott csomagponton is átveheted (Foxpost, GLS vagy Postapont), így nem kell a futárt várnod. A szolgálató által megadott időintervallumon belül, bármikor átveheted. Ez a legkedveltebb átvételi mód jelenleg webáruházunkban.
  • Személyes átvétel: Mivel fizikai üzleteink is vannak, akár egri üzleteink valamelyikében is átveheted a megrendelt termékeket, sőt, ez esetben akár azonnali cserére is van mód, ha mégsem tetszik a kiválasztott ékszer, vagy még szebbet találsz az üzletünkben. (Bár erre ritkán kerül sor, hiszen a képek valósághűen tükrözik azt, milyen is valójában az ékszer, így nehéz mellé nyúlni.) Az ország minden pontjáról érkeztek már hozzánk.

Milyen fizetési módokat fogadtok el?

Webshopunkban többféle fizetési mód közül választhatsz:

  • bankkártyás fizetés,
  • banki átutalás,
  • illetve utánvétes fizetést is választhatsz,
  • személyes átvétel esetén pedig akár készpénzzel is fizethetsz.

Amennyiben a bankkártyás fizetést választod, a megrendelés véglegesítésekor átirányítunk majd a Stripe rendszerére.
A Stripe a következő bankkártyákkal és digitális pénztárcával történő fizetést teszi lehetővé: MasterCard, VISA, American Express, Apple Pay, Google Pay.

Előre utalás esetén pedig ide kell utalni:
Cégnév: Chimera 2001. Kft.
Bank: K&H Bank
Számlaszámunk: 10403507-04700609-00000000
A könnyebb beazonosítás érdekében a közlemény mezőbe tűntesd fel a megrendelés számát.

Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?

Készleten lévő termékek 3-5 munkanapot szoktuk vállalni, de a legtöbb esetben már másnap, vagy harmadnap megérkezik az ékszer.

A szállítási idő függ a választott szállítási módtól és a szállítási címtől is. Munkanapokon, ha 12 óráig beérkezik a rendelésed, nagy eséllyel még aznap feladjuk a csomagod így már csak a csomagküldőtől függ a szállítás ideje (amit a megrendelés során a szállítás kiválasztásnál részletezünk).

Ha SÜRGŐS az ékszer, azt javasoljuk telefonálj nekünk, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy megérkezzen a csomag. Általában ilyenkor a GLS házhozszállítást szoktuk javasolni, mert velük akár már másnap nálad lehet a csomag!

Hogyan követhetem nyomon a rendelésem állapotát?

A rendelés leadása után folyamatosan tájékoztatunk a rendelés állapotáról e-mailen.

GARANCIÁVAL / JÓTÁLLÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Van garancia/jótállás az ékszerekre? 

Igen, minden nálunk vásárolt ékszerre a jogszabályoknak megfelelő garanciát biztosítunk. A 10 000 forint feletti termékek esetén 2 év kötelező jótállást vállalunk, amely a vásárlás napjától kezdődik. Ha az ékszer rendeltetésszerű használat mellett meghibásodik, kérjük, jelezd nekünk, és mi gondoskodunk a javításról vagy cseréről. Ha ezek nem lehetségesek, visszatérítjük a vételárat.

250.000 forint feletti ékszerekre a jótállási idő 3 év. Az első évben bármilyen meghibásodás esetén kérheted a javítást, cserét vagy a vételár visszatérítését, míg a második és harmadik évben csak a javítást vagy cserét biztosítjuk. Amennyiben ezek nem kivitelezhetők, visszatérítjük az eredeti vételár egy részét.

A részletekről a 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet rendelkezik.
Bármilyen probléma esetén fordulj hozzánk bizalommal, és mi segítünk a lehető leggyorsabban megoldani a helyzetet!

Kapok jótállási jegyet (/garancia jegyet)?

Természetesen, a jótálási jegyet elküldjük/elküldtük e-mailben a rendelésben megadott e-mail címedre.

Mi a teendő, ha hibás vagy sérült terméket kaptam?

Bár minden ékszer ellenőrzünk csomagolás előtt, előfordulhat, hogy nem vagyunk elég figyelmesek, vagy akár szállítás során is sérülhet a csomag. Amennyiben hibás vagy sérült ékszert kaptál, kérjük, lépj kapcsolatba velünk telefonon (+3630482900) vagy e-mailen (info@chimeraekszer.hu) a neved és a rendelés számának megadásával. Minden esetben igyekszünk gyorsan és hatékonyan orvosolni a problémát! A visszaküldést egy online form kitöltésével is intézheted, melyet a GYIK menüpont alatt találsz. 

VISSZAKÜLDÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Visszaküldhetem a terméket, ha nem vagyok elégedett vele?

Igen, a megrendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül visszaküldheted az ékszert, amennyiben nem tetszik, vagy nem stimmel a méret.  Kérlek vedd figyelembe, hogy ez esetben a visszaszállítás díja Téged terhel, de az összeget levásárolhatod vagy visszatérítjük Neked. Fontos, hogy az eredeti díszcsomagolásban, és állapotban érkezzen vissza hozzánk az ékszer!
Visszaküldéshez az alábbi linket található adatlapot töltsd ki, és már indulhat is a folyamat:
Adatlap visszaküldéshez

      Hogyan tudom módosítani vagy lemondani a rendelésem?

A rendelés leadása után a lehető leghamarabb lépj kapcsolatba velünk telefonon (+36304829000), mert ha a csomag már úton van, sajnos nem tudjuk módosítani a rendelést. A csomagot viszont visszaküldheted, és ekkor csak a visszaküldés díja terhel téged, nem kötelező megvásárolnod a terméket, a termék(ek) árát visszatérítjük.

      Hogyan tudom a legegyszerűbb módon visszaküldeni a csomagot?

Ha online vásároltál nálunk, de valamiért visszaküldenéd a rendelésed, ezt könnyedén megteheted Foxpost automata segítségével. Ennek költsége bizonyos esetetekben Téged terhel, de ezt minden esetben jelezzük és 1000 Ft. Fontos, hogy nem a Foxpost, hanem majd mi számlázzuk ki Neked, így tényleg csak annyi a feladatod, hogy a Foxpost rendszerében adatokat adj meg és elsétálj egy Foxpost automatához. Foxposton keresztül akkor is visszaküldheted a csomagot, ha nem azon keresztül rendeltél tőlünk (ehhez a második szövegrész lesz segítségedre). 

Amennyiben FOXPOST automatán keresztül kaptad meg a csomagunkat az alábbi lépések szükségesek:

  • Regisztrálj a foxpost.hu oldalon, majd válaszd ki a “CSOMAG VISSZAKÜLDÉSE” menüpontot.
  • Jelöld be, hogy a csomagot FOXPOST csomagautomatán keresztül vetted át, és írd be a nyitókódot, amivel átvetted a csomagod. Ez az, amit sms-ben és e-mailben is megkaptál, amikor megérkezett a küldemény.
  • Majd, add meg az adatokat! Ha ezzel megvagy, e-mailben megkapod a visszaküldési kódot, amivel bármelyik automatán keresztül feladhatod a csomagot.
  • Amikor neked kényelmes, menj el a legközelebbi FOXPOST automatához, a panelen válaszd ki a “VISSZAKÜLDÉS” menüpontot, írd be a kapott kódot, helyezd a csomagot a rekeszbe, és kész is vagy.

Amennyiben NEM FOXPOST automatán keresztül kaptad meg a csomagunkat az alábbi lépések szükségesek:

  • Regisztrálj a foxpost.hu oldalon, majd válaszd ki a “CSOMAG VISSZAKÜLDÉSE” menüpontot.
  • Jelöld be, hogy a csomagot egyéb módon vetted át, majd a legördülő menüből válaszd ki, hogy a Chimera Ékszer (Chimera 2001. Kft.) számára szeretnéd visszaküldeni a csomagot, majd add meg a kért adatokat. (Ki kell majd választanod a csomag méretét, itt elegendő, ha S-es lehetőséget választasz.)
  • Ha ezzel megvagy, kapsz egy kódot, amivel bármelyik csomagautomatán keresztül visszaküldheted a terméket.
  • Amikor neked kényelmes, menj el a legközelebbi FOXPOST automatához, a panelen válaszd ki a Visszaküldés menüpontot, írd be a kapott kódot, helyezd a csomagot a rekeszbe, és kész is vagy.

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Hogyan tudom felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal?

Kollégáinkat elérheted e-mailben az info@chimeraekszer.hu címen, vagy telefonon a +36304829000 számon. Munkatársaink hétfőtől péntekig 9:00 és 17:00 óra között állnak rendelkezésedre, szombaton pedig 9:00-12:30-ig. Ha esetleg nem tudjuk azonnal felvenni, kérlek próbálkozz újra, mert elképzelhető hogy vásárló is van az üzletben és épp vele foglalkozunk.

Ki veszi fel a telefont?

Profi, tapasztalt értékesítők. Ne egy klasszikus ügyfélszolgálati munkatársat képzelj el, ennél a Chimera Ékszer sokkal többet kínál. A Chimera Ékszernek két klasszikus ékszerüzlete van Egerben, ahol munkatársaink főként ékszerbolti értékesítők és e mellett látják el a webshoppal járó feladatokat. Ők veszik fel a telefont is. Természetesen van olyan kolléganőnk (Veronika) aki főként az irodában tevékenykedik, de ha sok vásárló van az üzletben, ő is segít az üzlettérben.